شما میتوانید از بخش مدیریت نقشها در پنل ادمین، نقشهای مختلف را با مجوزهای سفارشی تعریف کنید. این امکان به شما اجازه میدهد تا دسترسیهای مورد نیاز را به صورت دقیق برای هر نقش تعیین کنید.
بله، سیستم امکان ارسال اعلانها به کاربران را از طریق روشهای داخلی، پیامکی و ایمیلی فراهم میکند. شما میتوانید تنظیمات مربوط به هر روش را در پنل مدیریت انجام دهید.
از طریق بخش مدیریت دپارتمانها در پنل ادمین، میتوانید دپارتمانهای مختلف را ایجاد کرده و دسترسیهای مربوطه را برای هر دپارتمان تنظیم کنید. همچنین امکان ایجاد دپارتمانهای مخفی نیز وجود دارد.
بله، طراحی سیستم به طور کامل واکنشگرا (Responsive) است و کاربران میتوانند از طریق دستگاههای مختلف مانند موبایل و تبلت به راحتی به سیستم دسترسی داشته باشند.
در بخش مدیریت تیکتها، امکان ارجاع تیکت به دپارتمانهای دیگر وجود دارد. شما میتوانید تیکت مورد نظر را انتخاب کرده و از گزینه ارجاع برای انتقال آن به دپارتمان دلخواه استفاده کنید.
بله، شما میتوانید پاسخهای آماده را در بخش مدیریت پاسخها تعریف کرده و از آنها برای پاسخ دادن به تیکتها استفاده کنید. این ویژگی به سرعت و کارایی در پاسخگویی به تیکتها کمک میکند.
در بخش تنظیمات پنل پیامکی، شما میتوانید یکی از سه پنل (ippanel, melipayamak, smsir) را انتخاب کرده و تنظیمات مربوطه را انجام دهید. همچنین امکان استعلام شارژ پنلهای پیامکی نیز وجود دارد.
بله، کاربران میتوانند تصاویر و فایلها را در چت ارسال کنند. تصاویر به صورت thumbnail نمایش داده میشوند و قابلیت نمایش به صورت گالری نیز وجود دارد. همچنین درصد آپلود فایلها به صورت لحظهای نمایش داده میشود.
شما میتوانید تنظیمات کپچا را در بخش امنیت سیستم انجام دهید. امکان استفاده از سه نوع کپچا مختلف و تنظیم کپچا گوگل v2 نیز وجود دارد.
بله، شما میتوانید در بخش تنظیمات کاربری، اطلاعات حقیقی، حقوقی و مدارک مورد نیاز را به صورت اجباری برای کاربران تعریف کنید تا هنگام ثبت نام یا تکمیل پروفایل آنها این اطلاعات کامل شوند.